Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kalóriaégetés

Tippek kalóriaégetéshez

Ha egy kicsit odafigyelsz, nem kell többet koplalnod. Kis odafigyeléssel segíthetsz szervezetednek, hogy önmaga elégesse a fölösleges kalóriákat. Ha úgy döntesz, hogy kipróbálod ötleteinket, biztos lehetsz benne, hogy nem csak a kilók fognak leolvadni rólad, hanem egészségi állapotodon is sokat javíthatsz. Próbáld ki, meglátod, megéri!

 

Mindenképp reggelizz, de egészségesen!

A táplálkozás szakértők szerint legfontosabb étkezésünk a reggeli, aminek az az oka, hogy reggel szervezetünknek hatalmas energiára van szüksége, hogy megkezdje a tökéletes működést, és egész nap bírja az iramot. Az egészséges szénhidrátok biztosítják az energiát, azonban nem növelik a vércukorszintet, és nem hizlalnak. A legjobb egészséges reggeli a tojás, a tofu, a teljes kiőrlésű pirítós, vagy a zabpehely, amihez fogyaszthatsz joghurtokat és gyümölcsöket is. Ha egy jó reggelivel kezded a napot, sokáig tele leszel energiával, és nem fogsz kimerülni a munkában.

 

Hallgass a gyomrodra!

Ha érzed, hogy éhes vagy, és ezt már a gyomrod is jelzi különböző hanghatásokkal, akkor mindenképpen egyél. Azt azonban fontos betartani, hogy inkább többször kevesebbet fogyassz, mint egyszer annyit, hogy már mozdulni sem bírsz, ez ugyanis nem kicsit hizlal. Ha túl sokat eszel, akkor a kalóriatöbbletet, amit már nem tud feldolgozni a szervezeted, azt zsírként fogja elraktározni, ami valószínűleg olyan helyen fog meglátszani, ahol nem szeretnéd. Ha csak annyit eszel amennyi éppen elég, akkor azt energiaként fogja hasznosítani a tested, nem raktározza el.

 

Igyál sokat!

A máj az a szervünk, amelyik kitisztítja a méreganyagokat a szervezetből, a zsírból pedig energiát állít elő. Ahhoz, hogy megfelelően működjön és végezhesse a dolgát, vízre van szüksége. Minden nap elegendő mennyiségű vizet kell meginnod - egyes szakértők szerint annyit, hogy a vizeleted színe halványsárga legyen. Legjobb, ha vizet, teát, vagy gyümölcslevet iszol, de arra mindenképpen figyelj oda, hogy ezek ne tartalmazzanak cukrot, vagy csak nagyon kis mennyiségben.

 

Fontosak a probiotikumok

A legújabb vizsgálatok szerint a belekben található jótékony hatású baktériumok segítik az emésztést, az anyagcserét, és a fogyást. Fogyassz naponta többször probiotikus joghurtot vagy kefirt. Ma már nagyon sokféle probiotikumot tartalmazó táplálék-kiegészítőt is lehet kapni a drogériákban és a gyógyszertárakban.

 

A csípős a legjobb barátod

Ha csípőset eszel és izzadni kezdesz, akkor mindig arra gondolj, hogy ez bizony nagyon jót tesz. Vizsgálatok szerint a csípős fűszerekkel ízesített ételek fogyasztása után fél órán keresztül kétszer nagyobb az energiafelhasználás, a test felmelegedésének köszönhetően. Naponta néhány alkalommal tegyél egy csipet csípős paprikát vagy cayenne borsot az ételbe. Nem csak az anyagcserét gyorsítja, hanem segíti a zsírégetést is.


 ENNI-, és INNIVALÓK

A kávénál és más italoknál, amik hirtelen felfrissítenek, sokkal jobb, ha rendszeresen olyan egészséges táplálékokat fogyasztasz, melyek hatóanyagai természetesen növelik energiaszinted. A bennük lévő vitaminok, ásványi anyagok és más tápanyagok erősítik az immunrendszered, segítenek egészségesen, és frissen maradni.

 

1. Citrusfélék

Nassolj minden nap citrusféléket. Ezek a gyümölcsök tele vannak C-vitaminnal, ami egy nagyon erőteljes tápanyag. Antioxidáns hatását már az elfogyasztása után húsz perccel képes kifejteni.
A narancs például könnyen felszívódó természetes cukrot tartalmaz, aminek tartós energiafokozó hatása van, ezért ajánlják sportolóknak is a narancs fogyasztását is. Ha jobban szereted, vagy napközben könnyebben jutsz gyümölcsléhez, akkor ügyelj rá, hogy olyat válassz, amelyik minél több rostot tartalmaz.

 

2. Méz

Ha reggel, vagy bármikor a nap folyamán teát iszol, akkor jobb, ha cukor helyett mézzel édesíted, ugyanis a méz nagyon könnyen emészthető, és könnyen hasznosítható a szervezet számára. A méz gyors felszívódásának köszönhetően már az elfogyasztás után fél órával frissességet és energiát ad. Nagyon jót tesz fáradtság és kimerültség esetén. Rövid idő alatt felfrissíti az agy működését, a fáradt testet pedig azonnal energiával tölti fel. Persze ne feledkezzünk meg arról a rengeteg fontos tápanyagról sem, melyek elsőrendű egészségmegőrzővé teszik.

 

3. Bab 

Minden nap egyél meg negyed csésze babot, lehetőleg fekete vagy pinto babot. Bárhogy elkészítheted, a lényeg, hogy ha lehet, minél kevesebb sót használj fel. Ezek a babos ételek teljesen megbízható, és alacsony kalóriatartalmú forrásai az egyenletes energiaszintnek. Amellett, hogy energiát adnak, a hüvelyesek rendszeresen fogyasztva csökkentik a koleszterinszintet, és normalizálják a vércukor szintet is.

 

 4. Mixelj magokat

Készíts keveréket kedvenc magvaidból, mint a földimogyoró, pisztácia, kesudió, mandula, tökmag, és szezámmag, tegyél hozzá mazsolát és egy kevés magas kakaótartalmú étcsokit is. Tulajdonképpen bármit mixelhetsz, ami az ízlésednek megfelel, és tényleg egészséges. Egyél ebből egy maréknyit naponta. Ezekből a nagyon egészséges összetevőkből egy tökéletes, hosszantartó energiaforrást készíthetsz magadnak, kalóriák nélkül.

 

5. Bogyós italok

Egy üvegben keverj össze egy deciliter szőlőlevet, gránátalmalevet, acai levet, cseresznyelét, áfonyalét, és feketeribizlilét, két-három deciliter vízzel. Ebből az italból egy igazi energiabomba készül, tele vitaminokkal, ásványi anyagokkal és antioxidánsokkal, hogy szervezetednek egész napra biztosítva legyenek a működéséhez szükséges anyagok. Ha még jobban felhígítod, segíthet normalizálni a vércukorszinted is. Amikor gyümölcsleveket vásárolsz, olyanokat válassz, melyeknek nagyon alacsony a cukortartalmuk.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Levitra Tab 20mg Ellsync

(Ellceno, 2019.10.06 01:21)

Buy Levitra Without Prescription <a href=http://cheapestcial.com>cialis 40 mg</a> Comprar Cialis Bilbao Comprar Cialis Diario 5 Mg Interaction Amoxicillin With Doxicillin